Gästbloggning @ Tilda Cornelia

Hejsanhejsan.

Mitt namn är då Tilda (min blogg hittar ni HÄR) och den som driver den här bloggen heter Frida som då är min storasyster. Jag fixade hennes design och header lite tidigare idag. Den som en gång läser den kommer nog inte att sluta. Hon är en 16 årig mamma till hennes son Leo som blir 6 månader den 5 juli (och frida själv fyller 17 nu på tisdag). Jag hoppas att det ni läser om kommer vara intressant och att ni tycker designen är okej.

- Frida, jag älskar dig! ♥

(GLÖM INTE ATT KOLLA MIN BLOGG HÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄR)

Kommentarer
Postat av: Frida your sis

Jag älskar dig med hjärtat tack för all hjälp!<3

2011-06-27 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0