Söndag!

hej, det är jag som är frida som ni kanske förstått..
Min syster har ju skrivit i inlägget innan att jag har barn och så men jag kan ta det ännu en gång med lite längre meningar^^

Den 5:e januari kom min lilla prins till jorden, vacker som en ros o snäll som ett lamm.
vägde ca 4.6kg o var 52cm.
efter BB så flyttade vi till ett hem i västerås där vi fick bo i 3månader.
Det var trångt o man fick kämpa,bevisa vad man klarar av.
Men nu är vi här,vi har klarat allt galant.
Så just nu bor ja i en stor 2:a med min pojkvän o son!<3
Underbart!

I denna blogg får ni läsa om allt från min son till allt runt omkring!:)
Hoppas ni njuter, Hejs!;)

bild ja tog för ett tag sen..

Kommentarer
Postat av: TILDA CORNELIA

hihi! :)

2011-06-26 @ 20:25:29
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0